Semoga aku mampu menjaga keluarga aku dari api neraka...AMIN!!

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا قُوا أَنْفُسَكُمْ وَأَهْلِيكُمْ نَارًا وَقُودُهَا النَّاسُ وَالْحِجَارَةُ عَلَيْهَا مَلائِكَةٌ غِلاظٌ شِدَادٌ لا يَعْصُونَ اللَّهَ مَا أَمَرَهُمْ وَيَفْعَلُونَ مَا يُؤْمَرُونَ (٦)

6. Wahai orang-orang Yang beriman! peliharalah diri kamu dan keluarga kamu dari neraka Yang bahan-bahan bakarannya: manusia dan batu (berhala); neraka itu dijaga dan dikawal oleh malaikat-malaikat Yang keras kasar (layanannya); mereka tidak menderhaka kepada Allah Dalam Segala Yang diperintahkanNya kepada mereka, dan mereka pula tetap melakukan Segala Yang diperintahkan. (At-Tahrim)

Undilah

Wednesday, August 13, 2008

Esok balik kg

esok aku balik kg coz hr khamis ni isteri temuduga SPP. harapnya berjaya dengan cemerlang... INsya Allah.. hari ahad nanti (17/8/08) kenduri kawin adik aku... jd terpaksa la aku ambik cuti hr khamis ni.. jemput la mai kenduri
PTK plak hr kamis 21/8/08. datu kertas aja lg. P&P. tak tau nak baca apa.. cari bahan dalam internet pun takdak... lecebetul.. sapa yg ada bahan tu bg la kat kawan2 ni...balik kg nanti takdak intenet, so tak bleh la buka blog aku ni.. banyak lg yg nak kena belajar pasal blog ni.. templates tak ubah lg... mcm2 lg boleh buat..
tgk blog orang ada google adsense syok gak buit duit... tp pendapatanya halal ka?
lu fikir la sendiri (nabil RJL kata)... nak pikir mcmana takdak ilmu... ada sesapa yg kata halal google adsense ni?... ntah...

wassalam

No comments:

JUDI HARAM

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ إِنَّمَا الْخَمْرُ وَالْمَيْسِرُ وَالأَنصَابُ وَالأَزْلاَمُ رِجْسٌ مِّنْ عَمَلِ الشَّيْطَانِ فَاجْتَنِبُوهُ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ
Hai orang-orang yang beriman, sesungguhnya (meminum) arak, berjudi, (berkorban untuk) berhala, mengundi nasib dengan panah, adalah perbuatan keji termasuk perbuatan Syaitan. Maka jauhilah perbuatan-perbuatan itu agar kamu mendapat keberuntungan. (Al-Maidah : 90)

listen2quran

Listen to Quran

القرءان

Search in the Quran
Search in the Quran:
in
Download Islamic Softwares FREE | Free Code/td>
Powered by www.SearchTruth.com

scribd